• undefined
    Bokningar och betalning
    • Är det någon avgift när jag betalar med kort?
    • Hur bokar jag biljett för mitt ännu ofödda barn?
    • Hur bokar jag biljett för mitt spädbarn?
    • Hur många personer kan jag boka för samtidigt?
    • Jag får inte internetbanken att fungera, varför?
    • Kan jag boka en resa om jag är under 18 år?
    • Kan jag boka ensamresande barn?
    • Måste jag skriva alla namn i bokningen som står i mitt pass?
    • Min rabattkupong fungerar inte, vad kan det bero på?
    • Min tidigare sökning ligger kvar, varför kan jag inte ändra den?
    • Vad innebär betalningsrabatten?
    • Varför ber ni om mina bankuppgifter?
    • Varför får jag felmeddelande att det inte finns plats till det pris jag vill boka?
  • undefined
    Ändringar och avbokningar
    • Avboka flyg?
    • Avboka hotell?
    • Avboka hyrbil?
    • Behöver du hjälp med din ombokning?
    • De nya tider jag har fått passar inte alls, vad gör jag?
    • Hur avbokar jag min resa om jag har avbeställningsskydd?
    • Hur bokar jag om mina flygbiljetter när jag har tjänsten Ombokningsbar biljett?
    • Hur kan jag kontrollera aktuella flygtider?
    • Jag har stavat mitt namn fel, kan jag ändra det?
    • Kan jag avboka min resa utan avbeställningsskydd?
    • Kan jag avboka mitt flyg när jag köpt med ett lågprisflygbolag?
    • Kan jag boka om mina flygbiljetter hos flygbolaget när jag har produkten Ombokningsbar biljett?
    • Kan jag boka om mitt flyg eller ändra namn/byta person när jag köpt med ett lågprisbolag?
    • Kan jag boka om mitt flyg, hotell eller hyrbil?
    • Kan jag boka om mitt flyg, hotell eller hyrbil?
    • Kan jag byta namn på min biljett?
    • Om ni har informerat mig om att jag kan få en återbetalning, hur går den till?
    • Vad gäller ersättningskrav enligt förordning (EG) nr 261/2004
    • Varför har jag fått ändrade tider på min resa?
  • undefined
    Återkoppling och klagomål
    • Hur gör jag om jag vill reklamera förmedlingen av flygbiljetter?
    • Jag är inte nöjd med min hotellvistelse eller min hyrbil, kan jag framföra mina synpunkter till er?
    • Jag vill lämna synpunkter om min resa när jag kommit hem, hur gör jag?
  • undefined
    Min bokning
    • Flyger du med ett lågprisflygbolag (exempel: Ryanair, Wizzair, Easyjet)?
    • Hur hittar jag och skriver ut mitt kvitto?
    • Hur mycket bagage får jag ha med mig?
    • Hur vet jag att tiden räcker för byte om jag har en mellanlandning?
    • Hur vet jag om det krävs pass och visum till det resmål jag ska besöka?
    • Jag behöver assistans på min resa, kan ni hjälpa mig?
    • Jag bokade en resa via er och blev av med mitt bagage. Vad gör jag?
    • Jag har angivit fel mejladress vid bokningstillfället och därför inte fått någon bekräftelse, vad gör jag nu?
    • Kan jag använda endast delar av resan som att t.ex. hoppa över utresan och endast använda biljetten hem?
    • Kan jag checka in online?
    • Kan jag köpa till bagage eller lägga till sportutrustning?
    • Kan jag ta med mig ett husdjur på resan?
    • När jag bokade min resa fick jag inte min bokningsbekräftelse via mejl, vad gör jag?
    • Vad ska jag tänka på om min tur- och returresa består av två enkelbiljetter?
    • Var hittar jag min biljett och vilka dokument behöver jag ha med mig på resan?
    • Varför ska jag alltid ha giltigt pass och visum när jag ska resa utomlands?
    • Vilka regler gäller för vätskor, medicin, barnmat och specialkost i handbagaget?
  • undefined
    Produkter och tjänster
    • Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet?
    • Hur fungerar Avbokningsgaranti?
    • Hur fungerar ert Avbeställningsskydd?
    • Jag har inte mottagit min hotell/hyrbilsvoucher, vad gör jag?
    • Kan jag boka specialkost, plats på flyget, lägga till mitt bonuskort?
    • Kan jag kontakta kundtjänst på Facebook?
    • Om det händer något på min resa och jag har tecknat en reseförsäkring, vem kontaktar jag då?
    • Vad är fördelarna med Supportpaketet?
    • Vad är Mobile Travel Plan/Mobil Resplan?
    • Vad behöver jag veta om min hyrbilsbokning?
    • Vad har ni för policy avseende min mejladress?
    • Vad innebär tjänsten Ombokningsbar biljett?
    • Varför har hotellet reserverat ett belopp på mitt konto?
    • Vem kontaktar jag gällande min hotellbokning?
  • undefined
    Trafikstörningar
    • Får jag pengar tillbaka om mitt flyg blir inställt?
    • Hur vet jag om mitt flyg ställs in eller går att omboka?
  • undefined
    Bokningar och betalning
    • Är det någon avgift när jag betalar med kort?
    • Hur bokar jag biljett för mitt ännu ofödda barn?
    • Hur bokar jag biljett för mitt spädbarn?
    • Hur många personer kan jag boka för samtidigt?
    • Jag får inte internetbanken att fungera, varför?
    • Kan jag boka en resa om jag är under 18 år?
    • Kan jag boka ensamresande barn?
    • Måste jag skriva alla namn i bokningen som står i mitt pass?
    • Min rabattkupong fungerar inte, vad kan det bero på?
    • Min tidigare sökning ligger kvar, varför kan jag inte ändra den?
    • Vad innebär betalningsrabatten?
    • Varför ber ni om mina bankuppgifter?
    • Varför får jag felmeddelande att det inte finns plats till det pris jag vill boka?
  • undefined
    Ändringar och avbokningar
    • Avboka flyg?
    • Avboka hotell?
    • Avboka hyrbil?
    • Behöver du hjälp med din ombokning?
    • De nya tider jag har fått passar inte alls, vad gör jag?
    • Hur avbokar jag min resa om jag har avbeställningsskydd?
    • Hur bokar jag om mina flygbiljetter när jag har tjänsten Ombokningsbar biljett?
    • Hur kan jag kontrollera aktuella flygtider?
    • Jag har stavat mitt namn fel, kan jag ändra det?
    • Kan jag avboka min resa utan avbeställningsskydd?
    • Kan jag avboka mitt flyg när jag köpt med ett lågprisflygbolag?
    • Kan jag boka om mina flygbiljetter hos flygbolaget när jag har produkten Ombokningsbar biljett?
    • Kan jag boka om mitt flyg eller ändra namn/byta person när jag köpt med ett lågprisbolag?
    • Kan jag boka om mitt flyg, hotell eller hyrbil?
    • Kan jag boka om mitt flyg, hotell eller hyrbil?
    • Kan jag byta namn på min biljett?
    • Om ni har informerat mig om att jag kan få en återbetalning, hur går den till?
    • Vad gäller ersättningskrav enligt förordning (EG) nr 261/2004
    • Varför har jag fått ändrade tider på min resa?
  • undefined
    Återkoppling och klagomål
    • Hur gör jag om jag vill reklamera förmedlingen av flygbiljetter?
    • Jag är inte nöjd med min hotellvistelse eller min hyrbil, kan jag framföra mina synpunkter till er?
    • Jag vill lämna synpunkter om min resa när jag kommit hem, hur gör jag?
  • undefined
    Min bokning
    • Flyger du med ett lågprisflygbolag (exempel: Ryanair, Wizzair, Easyjet)?
    • Hur hittar jag och skriver ut mitt kvitto?
    • Hur mycket bagage får jag ha med mig?
    • Hur vet jag att tiden räcker för byte om jag har en mellanlandning?
    • Hur vet jag om det krävs pass och visum till det resmål jag ska besöka?
    • Jag behöver assistans på min resa, kan ni hjälpa mig?
    • Jag bokade en resa via er och blev av med mitt bagage. Vad gör jag?
    • Jag har angivit fel mejladress vid bokningstillfället och därför inte fått någon bekräftelse, vad gör jag nu?
    • Kan jag använda endast delar av resan som att t.ex. hoppa över utresan och endast använda biljetten hem?
    • Kan jag checka in online?
    • Kan jag köpa till bagage eller lägga till sportutrustning?
    • Kan jag ta med mig ett husdjur på resan?
    • När jag bokade min resa fick jag inte min bokningsbekräftelse via mejl, vad gör jag?
    • Vad ska jag tänka på om min tur- och returresa består av två enkelbiljetter?
    • Var hittar jag min biljett och vilka dokument behöver jag ha med mig på resan?
    • Varför ska jag alltid ha giltigt pass och visum när jag ska resa utomlands?
    • Vilka regler gäller för vätskor, medicin, barnmat och specialkost i handbagaget?
  • undefined
    Produkter och tjänster
    • Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrevet?
    • Hur fungerar Avbokningsgaranti?
    • Hur fungerar ert Avbeställningsskydd?
    • Jag har inte mottagit min hotell/hyrbilsvoucher, vad gör jag?
    • Kan jag boka specialkost, plats på flyget, lägga till mitt bonuskort?
    • Kan jag kontakta kundtjänst på Facebook?
    • Om det händer något på min resa och jag har tecknat en reseförsäkring, vem kontaktar jag då?
    • Vad är fördelarna med Supportpaketet?
    • Vad är Mobile Travel Plan/Mobil Resplan?
    • Vad behöver jag veta om min hyrbilsbokning?
    • Vad har ni för policy avseende min mejladress?
    • Vad innebär tjänsten Ombokningsbar biljett?
    • Varför har hotellet reserverat ett belopp på mitt konto?
    • Vem kontaktar jag gällande min hotellbokning?
  • undefined
    Trafikstörningar
    • Får jag pengar tillbaka om mitt flyg blir inställt?
    • Hur vet jag om mitt flyg ställs in eller går att omboka?

Bokningar och betalning

Är det någon avgift när jag betalar med kort?

Hur bokar jag biljett för mitt ännu ofödda barn?

Hur bokar jag biljett för mitt spädbarn?

Hur många personer kan jag boka för samtidigt?

Jag får inte internetbanken att fungera, varför?

Kan jag boka en resa om jag är under 18 år?

Kan jag boka ensamresande barn?

Måste jag skriva alla namn i bokningen som står i mitt pass?

Min rabattkupong fungerar inte, vad kan det bero på?

Min tidigare sökning ligger kvar, varför kan jag inte ändra den?

Vad innebär betalningsrabatten?

Varför ber ni om mina bankuppgifter?

Varför får jag felmeddelande att det inte finns plats till det pris jag vill boka?

Footer logotype